توت فرنگیتوت فرنگی، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات توت فرنگی مامان

مامان یه دختر نازم

ترس از عمل

1398/4/11 12:16
209 بازدید
اشتراک گذاری
درمان ما ماه ها طول کشید

و من هر ماه یکسال پیر میشدم.هر ماه.انتظار پیرم میکرد.

دیگه حالم از تقویم روی میز بهم میخورد.

دوست نداشتم روزها رو بشارم.

آزمایش پشت سر آزمایش.

عکس های دردناک و زجر آور.

روزی که از درد و ناتوانی تو ماشین اشک می ریختم.همسری دستم رو گرفت گفت من بچه نمیخام.

با نگاهی دردناک انگشتاش رو بین انگشتام جا کردم و گفتم.ما بچه دار میشیم....

این دردها واسه اینه که وقتی نی نیمون گریه کرد.بهش بگیم قربونت برم گریه کن....

من واسه داشتنت گریه هام رو کردم.صدای گریه تو منو غذاب نمیده.و با آرامش تا صبح بمونیم باهاش بیدار.

همسری خندید و بعد چند ثانیه سکوت وقتی زیر چشمی نگاهش کردم.

شونه هاش داشت می لرزید.

باز دستهاش رو فشار دادم.و به روی خودم نیاوردم تا آهسته خودش رو خالی کنه.

اونم از این همه بالا پایین شدن ها اذیت بود.خیلی سعی میکرد جلوی من نقش آدم های قوی رو در بیاره.ولی من میفهمیدم.

بی بی چک ها یکی یکی با یک خط جاشون تو سطل اشغال بود...برگه های آزمایش ....

و آمپول ها هنوز گوشه کمد انبار شدن....با نگاه کردن به آمپولهام خیلی چیزها یادم میاد.خیلی دردها و تجربه ها....

فایده نداشت.دکتر گفت باید ivf کنید.عمل انتقال جنین.

من ترسیدم.به همسری گفتم نمیخام دیگه زیر نظر این دکتر باشم.دکتر رو عوض کردیم سراغ دکتری رفتیم که خیلی مطرح بود.اونم گفت  ivf و در ضمن باید قبلش لاپراسکوپی بشی....

اونم عوض کردم.و در آخر به سراغ دکتر مهربون و دوست داشتنی خودم رفتم.

همونی که بخاطر تجربه بد ترکش کردم.

دکتر بهم گفت .یه دوره خودم  دوبارهiui   میکنم.اگه جواب نگرفتی ivf....

میخاست شانس خودش رو امتحان کنه...

ادامه دارد....
پسندها (13)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
11 تیر 98 23:32
ای واییییی 
خیلی سخته
وقتی این حرفها رامیخونم میگم انهایی که به بچه هاشون ارزش نمیدند باید اینجور با زحمت بچه دار میشدند 
بچه دار شدن یه نعمت بزرگ الهی
 
مامان توت فرنگی
پاسخ
آره.تا وقتی تشنه نشی قدر آب رو نمیدونی.
نمیدونی حتی نمیدونی خوردنش چه لذت بخشه..
مثل بچه
مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 98 9:18
خیلی سخته خواهر ولی امیدوار باشین انشالله خدا ی کوچولوی دوست داشتنی بهتون میده 
مامان توت فرنگی
پاسخ
قربونت برم.ممنون.خدا بهم داد یه دختر ناز و ملووووس😍